• Kontaktai
  • U-Turn
  • Parasparniai
  • Inovacijos
  • Įranga
  • Skrydis dviese
  • Mokykla
  • EN-A EMOTION 3
  • LTF-A ALPINE PEAK
  • LTF-B INFINITY 4
  • LTF B BLACKLIGHT
  • LTF-C AIRWOLF
  • LTF/EN-C PASSION
  • LTF/EN-C FREE FORCE 3
  • THRILLER X3
  • LTF B Tandem PASSENGER
  • LTF-B Tandem U2
  • EN/LTF B LIGHTNING

U-Turn Lietuva

telefonas: +370 699 24528

El.paštas. marius@u-turn.lt

Skype: Termik

Skype ir Facebook

  • Parasparniai
  • »
  • LTF B BLACKLIGHT

LTF B BLACKLIGHT

BlackLight 

Naujasis U-Turn modelis „BlackLight“ sukurtas tam, kad laisvalaikio pilotai galėtų mėgautis  akrobatinių ir varžybinių sparnų aukščiausiomis technologijomis. Jau dabar galima įsigyti naujausią vyriausiojo projektuotojo Ernst Strobl‘o 4 dydžių modelį; visi dydžiai yra sertifikuoti pagal EN/LTF B. Tai puikių eksploatacinių savybių ir saugumo derinys.

 

„Kalbant atvirai, visi sertifikuojami skrydžiai yra atliekami su stropomis, pagamintomis serijiniu būdu“, teigia Strobl`as. Projektuotojui nepatinka EN-B klasės sertifikavimas su taip vadinamuoju stropų daugkartiniu lenkimu dėl apgaulingai aukšto saugumo lygio, kurio realiai nėra. Tačiau akivaizdu, kad „BLACKLIGHT“ turi puikiai apgalvotą stropų konfigūraciją. „Pagrindinėms eilėms mes naudojame išskirtinai Aramid/Kevlar 11 skirtingų stropų diametrų“, sako Strobl‘as. Kiekvienas stropas apskaičiuojamas tiksliai pagal reikalaujamą apkrovą, kad būtų išnaudotas maksimalus sparnų pajėgumas. „Ploniausias sparno galo stropas yra 0,55 mm skersmens, o storiausias, esantis sparno viduryje, yra 1,7 mm skersmens. Dėl 2-jų eilių sparno sistemos, bendras modelio „BLACKLIGHT S“ stropų ilgis galėtų būti sutrumpintas iki 211 metrų, tuo tarpu „BLACKLIGHT L“ modelio ilgis - iki 267 metrų.

 

„BLACKLIGHT“ – tai tarsi sėkmingas EN / LTF C klasės „PASSION“ modelis su tiksliai apibrėžtu kontūru (HDP). HDP – tai plonais plastikiniais strypais sutvirtintas viršutinis pavyršius iki 45-80 % profilio gylio. Ši technologija buvo optimizuota atlikus daugybę bandomųjų skrydžių skirtingais prototipiniais modeliais.

 

Ši sistema puikiai dera su aukšto slėgio kryžminių angų dizainu (angl. High Pressure Crossport Design (HPCD) – tai reiškia optimizuotas kryžmines angas nerviūrose, ir tai leidžia dinamiškai, bet labai stabiliai jį valdyti. Ši technologija yra paimta iš „THRILLER“ modelio ir dabar naudojama serijiniams sparnams.


„BlackLight“ modelis turi 50 kamerų ir aspektinį koeficientą 5,8. Kitas faktas yra tas, kad šiam didelio efektyvumo sparnui pagaminti naudojama puiki NCV medžiaga. Sparno viršutinėje dalyje naudojamas 40 g/m2 hidrofobinis audinys, o apatinėje sparno dalyje – Skytex 36 tipo audinys. Nepamiršta ir apie nerviūras, kurioms pritaikytas ​​Skytech 32 tipo audinys – viskas yra aukščiausios kokybės.

Su PPN sistema, vietoje sunkaus Mylar (priekinės briaunos pakietinimas, sutvirtintas polikarbonatinėmis plokštėmis) priekio, palengvina startą, "ir tu skraidai kaip sapne",- sako Strobl`as. „BLACKLIGHT“ yra lengvai valdomas aukštyn kylančio šilto oro srovėje ir greitai pakyla į aukštį. "Galų gale, galiu tik patarti išbandyti „BLACKLIGHT“ modelį ir patirti dešimtuko vertą skrydi  su EN/LTF B klasės sparnu".

Sparnas yra sertifikuotas pagal žinomas U-Turn svorio ribas, t. y. „BlackLight S“ – 60-90 kg, „BlackLight SM“ – 75-100 kg,  „BlackLight M“ – 85-110 kg  ir „BlackLight L“ – 100-125 kg.




  • Colours_rev1.3.pdf
  • Line-Code.pdf
  • Line_configuration_rev5.pdf
  • Lineplan_rev2a.pdf
  • Manual_rev1.7.pdf
  • Material-Info_rev5.pdf
  • Material-List.pdf
  • Surface_load_rev4.pdf
  • Technical_Data_rev10.pdf
  • Testreport_Prapente_Mag_87.pdf
  • Kontaktai
Svetainių kūrimas: "Virtualus pasaulis"