U-Turn pristato pirmieji pasaulyje: Naujos konstrukcijos principas garantuoja maksimalų saugumą.
Dėka revoliuciniam išradimui AFS sistemos (Automatic Flight Stabilization) skrydis parasparniu tapo pačio aukščiausio saugumo lygio. Sistema pradeda dirbti tada, kai mažai patyręs pilotas papuola į turbulencinį orą ir nesugebantis pilotuoti aktyviai. AFS sistema dirba kaip ESP (electronic stability program), žinoma automobilių pramonėje. Sistemą AFS būtų galima pavadinti ESP dėl oro. AFS sistema jums atneš didelį malonumą skrendant parasparniu. Parasparnių konstruktorius Ern Strobl yra naujovių išradėjas parasparnių rinkoje. Ir daro dideles naujoves parasparnių technologijose. Strobl priklauso tokie išradimai kaip improves stabilization system (IST- pagerinta stabilizacijos sistema) ir multiple speed system (MSS ), dabar konstruktorius išsprendė kitą išradimą. Pirmą kart realizavo ant parasparnio automatinę aktyvią saugumo sistemą. AFS sistemos principas yra analogiškas galinės briaunos patempimui. „Ši idėja man į galvą atėjo skrydžio metu“ prisimena Storbl. Pilnai įmanoma išrasti išsitempiantį paviršių ir dadėti tikslų susitraukimų paskaičiavimą, taip kad parasparnis būtų neutralus, kada parasparnyje yra užtektinai slėgio, bet betkoks slėgio sumažinimas reikalautų sistemai reaguoti. Daugybė paskaičiavimų įvairiausiom kompiuterinėm programom, kurios aptarnauja aviacijos gamyklas, leido prasimušti išradimui parasparnių gamyboje. Speciali parasparnių gamyba galinės briaunos leidžia pasiekti reikiamą efektą. Kai parasparnis skrenda ramiu oru ir yra užtektinai slėgio viduje, aerodinaminė kokybė kaip paprasto parasparnio. Po įėjimo į stabilų srautą, sistema akimirksiu prisitaiko prie naujų skriejimo sąlygų, netgi prie mažiausio slėgio pakitimo viduje, sistema priversta reaguoti į galinės briaunos patempimą tiksliai taip kaip padarytų pilotas savo vairais. Tai labai didelis žingsnis saugumo atžvilgiu,- tvirtina Andreas Shubert. Vadovaujant jam skraidyti išmoko 10 % Vokietijos pilotų per 10 metų (jis tvirtina, kad piloto saugumas yra pats svarbiausias klausimas). Svarbiausia priežastis visų nelaimingų atsitikimų, parasparnio sudėjimas ore, dabar yra maksimaliai sumažintas. Tuo tarpu nauja konstrukcija pagerino skraidymo charakteristikas mažuose greičiuose. Pilotai gali sumažinti parasparnių greitį iki labai mažo greičio, prie to pačio neprarandant manevringumo. Pagal Strobl žodžius tai leidžia labai saugiai ir patikimai jaustis .
|