BFS pristato, naujas galimybes mokyme
BFS sistema – saugus greito nusileidimo būdas. Naujas prasparnis DHV-1 U-Turn gamintojo BODYGUARD pridėtas visokiausių naujovių ir taip pat įdėtas B- Flight system (BFS – sistema skirta B eilių žemėjimui).
Kas tai per naujovė : sistema praktiškai atmeta naujokų pilotų klaidas kai jie atlikinėja šį režimą. B – Štal režime parasparnis visiškai stabiliai leidžiasi 5 m/s greičiu.
Pirmi užsiėmimai mokyklose su BODYGUARD patvirtino tai ką žadėjo matematiniai paskaičiavimai ir kompiuteriniai modeliavimai. Specialus B eilių nusileidimas dabar galimas visiems pradedantiems pilotams. Paraspanių mokyklų instruktoriai yra sužavėti šiuo išradimu.
B eilių žemėjimui dabar nebereikia didelių pastangų, tai galima padaryti labai lengvai. Parasparniams dabar nebereikia griūti atgal. Visa sistema turi būti stabili. Galimos naujų pilotų klaidos dabar yra išmetamos. Tokia užduotis buvo užduota U-Turn konstruktoriui Erl Strobl . Dabar praktikoje pasiteisino genialus ir naujoviškas išradimas. „dabar bet koks naujokas gali greitai ir saugiai nužemėti“ sako Andreas Shubert, žinomas parasparnių mokyklos instruktorius.
Deka specialių sisteminių blokų galuose , parasparnis įeina į B režimą be didelių pastangų. Po B eilių atleidimo, po truputi mažėja nusileidimo greitis pereinantis į paprastą lengvą skriejimą, be jokio ėjimo į priekį. BODYGUARD AFS/BFS vėl grįžta į normalų skriejimo rėžimą. Parasparnio BODYGUARD traukia ne tik skriejimo stabilumas, dėka AFS skriejimo sistemos, bet taip pat BFS padėjimo sistema dėl didelių ausų sudėjimo. U-turn su BODYGUARD išėjo į naują saugumo lygį apmokinant naujus pilotus. Kaip pasakė Shubert – į dar neregėtą saugumo lygį.
|