



|
Villingen Schwenningen. Nepriekaištingas skrydis U-Turn parasparniu EMOTION 3 yra toks pat malonus, kaip ir saugus – tuo jau įsitikino daugybė pilotų. Pristatomas EMOTION 3 tarp papildomų elementų turi ir pasaulinę naujieną – paleidimo kontrolės sistemą LC (angl. Launch control)! Tarp U-Turn A saugumo klasės kategorijos parasparnių, kurie visi turi automatinės skrydžio stabilizacijos AFS (angl. automatic flight stabilization) sistemą, EMOTION 3 užima tarpinę vietą tarp atpalaiduojančio BODYGUARD 3 ir gana sportiško INFINITY 3.
EMOTION 3 išskirtinai gerai tinka treniruotėms dėl savo dinaminių ir geriausių eksploatacinių savybių, o būtent naujokams bei laisvalaikio pilotams su šiuo parasparniu pateikiama pasaulinė naujiena: su paleidimo kontrolės sistema startavimas tampa dar paprastesni. Naujausias U-Turn techninis išradimas suteikia visą eilę privalumų tiek pradedantiems, tiek daugiau patyrusiems pilotams, pavyzdžiui, kylant nauju, jiems nepažįstamu taku, paleidimo kontrolės sistema leidžia startuoti saugiau ir lengviau. Sistema gali būti paprastai aktyvuojama ir taip pat paprastai visiškai deaktyvuojama, kai pilotas pageidauja naudoti sistemą savo nuožiūra. Be to, paleidimo kontrolės sistema leidžia pilotui keisti sparno kilimo greitį, kad jis atitiktų faktinio kilimo poreikį. Sistema veikia paprastai. Prie A - eilės stropų su lipnia juosta yra tvirtinama kilpa, tokiu pačiu būdu prie A eilių gali būti prikabinti ir B-eilių. Padidėjęs spaudimo plotas apsaugo pilotą nuo A-eilių traukimo pernelyg stipriai žemyn stresinėse situacijose. Tokiu būdu priekinių asimetrinių kupolo figūrų susidarymas startavimo procedūros metu tampa praktiškai neįmanomas. „Yra paruoštos dvi LC jungtys. Paleidimo kontrolės sistemos poveikis ir tokiu būdu sparno pakilimo greitis gali būti keičiamas“, aiškina konstruktorius Ernestas Štroblis. Tokiu būdu šalutinis poveikis nukreipiamas į pagrindą.
„U-TURN sparnai, ypatingai A klasės, turi labai nedidelę šalutinio poveikio tendenciją, tačiau dėl paleidimo kontrolės bei A ir B eilių sujungimo ši problema persikelia toliau į pagrindą”, – teigia E. Štroblis. Dvi kilpos yra 3 cm. atstumu, todėl pilotas gali pasirinkti, kokiu intensyvumu paleidimo kontrolės sistema paveiks startavimo procedūrą. Tai reiškia, kad tokiu būdu gali būti keičiamas ir pakilimo greitis, kadangi poveikio kampas gali būti lengvai keičiamas. Taip gali būti pasirenkamas, pavyzdžiui, mažesnis pakilimo greitis esant stačiam starto nuolydžiui arba greitam priartėjimui. Be paleidimo kontrolės, buvo įdiegtas dar vienas svarbus patobulinto EMOTION 3 elementas – priekinės sparno dalies tikslaus profilio išlaikymo PPN (angl. precision profile nose) sistema. Vietoje sunkios MYLAR tvirtinimo sistemos buvo įmontuotas plastikinis naujausios kartos sutvirtinimas. Taip buvo pastebimai sumažintas sparno svoris. Dėl to ir linijos diametrai gali būti lengvai sumažinami tam, kad pasipriešinimas skridimui būtų kuo mažesnis. Visa tai subalansuotam parasparniui užtikrina apie 1-2 km/h padidėjusį greitį.
Skrydžio metu EMOTION 3 veikia lengvai, nekomplikuotai ir atlaidžiai. Kupolas taip pat gerai funkcionuoja ir smarkiai padidėjus greičiui, o terminio skridimo metu EMOTION 2 pasiekia aukštį, dėl kurio sparnas įgauna pačias geriausias eksploatacines savybes. EMOTION 3 suteikia geriausią saugaus skrydžio malonumo jausmą. Naujausios kartos AFS veikia visas dalis, tokiu būdu užkertamas kelias nemalonių asimetrinių lužių ir susidarymu jau pradinėje stadijoje.
Gaminami XS (50 – 80 kg), S (65 - 90kg), M (80 - 110kg) ir L (100 -130kg) dydžių patrauklių spalvų EMOTION 2, atitinkantys EN-A kategoriją.
|
Daugiau informacijos:
|