



 |
Villingen-Schwenningen. Sukūrusi AIRWOLF, kompanija „U-Turn“ sėkmingai įgyvendino geriausio parasparnio koncepciją ir tarp DHV/LTF2 klasės sparnų dėl puikių šio parasparnio eksploatacinių savybių ir aukšto saugumo lygio. Visiškai iš naujo sukurtas profilis su patobulinta priekinės sparno dalies tikslaus profilio išlaikymo PPNplus (angl. precision profile nose) sistema užtikrina įdomų ir saugų skrydį, taip vertinamą pilotų, besirenkančių „U-Turn“ parasparnius. Kompanijos „U-Turn“ AIRWOLF – tai aukščiausios klasės maršrutinių bemotorių skrydžių parasparnis, labai atsparus sulankstymui, nepaisant kad turi proligi 6.0 ar ekstremalaus skraidymo. Nuo pat pirmos skrydžio akimirkos pilotas jaučia: šis sparnas laiko puikiai ir aš galiu juo pasikliauti! AIRWOLF eksploatacinės savybės yra daugiau ar mažiau paveldėtos iš AIR FORCE II, puikių eksploatacinių savybių parasparnio, pagal kurio pavyzdį jis ir buvo pagamintas. Jo saugumą užtikrina „U-Turn“ PPNplus technologija: priekinės sparno dalies profilio išlaikymui vietoje „Mylar“ yra panaudoti sintetiniai strypai, kurie sutvirtina priekinės sparno dalies profilį ne tik pagal orinių kamerų siūles, bet ir tiesiai virš oro patekimo angų. Tokiu būdu vidinis slėgis yra išlaikomas ilgesnį laiką ir ekstremaliomis sąlygomis; taip pat išlaikomi profilis bei oro srovė. Kiti vertingi šio sparno elementai, nepastebimi iš pirmo žvilgsnio, yra optimizuotos konstrukcijos nerviūrų oro angos. Jos yra būtinos greitam ir švelniam kupolo išsiskleidimui, tačiau per didelis jų kiekis taip pat gali tapti nepatogumu skrydžio metu. Kitais žodžiais tariant, kuo mažiau ir kuo mažesnių oro angų reikia optimaliam kupolo pasipildymui oru, tuo kupolas yra stabilesnis skrydžio metu. AIRWOLF sėkmės priežastis yra ir ta, kad buvo sugebėta smarkiai sumažinti nerviūrų oro angų kiekį ir dydį dėl profilio ir PPNplus sistemos sąveikos. Apskritai, AIRWOLF savybės yra žymiai geresnės nei standartinių šios klasės parasparnių. Visa konstrukcija yra labai svarbi, pavyzdžiui, įeinant į termines sroves ir išeinant iš jų: žymiai sumažėja įprastinis sparno svyravimas, pilotas neatsiduria „švytuoklės“ pozicijoje. Dėl to, sklandant termiškai aktyviomis sąlygomis, AIRWOLF lenkia kitus šios kategorijos parasparnius. Kol šie svyruoja vienoje vietoje, AIRWOLF laimi keletą metrų. Dėl naujo profilio šis parasparnis puikiai kyla terminėmis sąlygomis. Ypač švelniai AIRWOLF kyla esant silpnoms terminėms srovėms. Jo konstrukcija suteikia ypatingą skridimo malonumą. AIRWOLF sklendžia stabiliai ir esant dideliam oro termiškumui ar sūkuringumui. AIRWOLF privalumais ypač įsitikiname šiurkščiomis skridimo sąlygomis. Parasparnio stabilumas yra užtikrinamas išbandant padidinto stabilumo technologiją IST ( angl. Improved Stability Technology) su V-tipo įpjovomis ir ištobulintu profilio valdymu. Taigi, puikių eksploatacinių savybių yra pasiekiama ne atskirais parasparnio elementais ir technologijomis, o visuma jų savybių, dėl kurių AIRWOLF yra puikiai subalansuotas parasparnis, tikras lenktyninis žirgas, lengvai valdomas ir netrūkčiojantis. PPNplus sistema suteikia ir šiuos privalumus: kadangi medžiaga nėra jautri lankstymui, priekinės sparno dalies profilis, rūpestingai prižiūrint sparną, gali išlaikyti savo formą visą parasparnio eksploatavimo laiką. Po daugelio eksploatavimo metų AIRWOLF vis dar turės puikias kilimo savybes. Sulenktą ar sugadintą sintetinį strypą galima lengvai pakeisti kitu. Pakeitus buvusius „Mylar“ sutvirtinimus, kupolo svoris buvo ženkliai sumažintas, o tai suteikė privalumų valdant parasparnį. Todėl U-Turn pirkėjai gali užtikrintai jaustis galėdami įsigyti absoliučiai puikų ir gertai sukonstruotą sparną. AIRWOLF yra pagamintas iš aukštos kokybės NCV medžiagos, Liros linijos ir įvairių spalvų kombinacijos įmanomos. AIRWOLF gali būti 5 dydžių nuo XS iki XL (sertifikuoti dydžiai S, M +L).
|
Daugiau informacijos:
|