• Kontaktai
  • U-Turn
  • Parasparniai
  • Inovacijos
  • Įranga
  • Skrydis dviese
  • Mokykla
  • EN-A EMOTION 3
  • LTF-A ALPINE PEAK
  • LTF-B INFINITY 4
  • LTF B BLACKLIGHT
  • LTF-C AIRWOLF
  • LTF/EN-C PASSION
  • LTF/EN-C FREE FORCE 3
  • THRILLER X3
  • LTF B Tandem PASSENGER
  • LTF-B Tandem U2
  • EN/LTF B LIGHTNING

U-Turn Lietuva

telefonas: +370 699 24528

El.paštas. marius@u-turn.lt

Skype: Termik

Skype ir Facebook

  • Parasparniai
  • »
  • LTF/EN-C PASSION

LTF/EN-C PASSION

Passion

Passion

Passion

Passion

Passion


Tuningenas. Jeigu parasparniai būtų supakuoti į šokoladinius kiaušinius, „PASSION“ būtų nuostabi staigmena pilotui. Visiškai naujos konstrukcijos XC sparnas (EN C) šiuo metu atitinka 3 norus: „PASSION“ yra nepaprastai saugus. „PASSION“ eksploatacinės savybės – išskirtinės. „PASSION“ gyvena ilgai! Naujasis „U-Turn“ sparnas dabar jau prieinamas!

Saugus, puikios kokybės ir patvarus – šios inovacijos „Passion“ modelyje tampa įmanomos
„U-Turn“ vyriausiojo projektuotojo Ernst Strobl dėka. „PASSION“ sujungtos varžyboms reikalingos eksploatacinės savybės ir pasyvus saugumas priartėjant prie EN B klasės“, – tvirtina „U-Turn“ bendras įkūrėjas Thomas Vosseler.

Eksploatacinės savybės generuoja išskirtinį didžiausią greitį, parasparnio proporcijas ir pakilimo savybes. Pranašumas yra tas, kad pilotas gali remtis atleidžiamu sparnu ir jo stabilumu, ir sutelkti dėmesį atlikdamas varžybų užduotį ir siekdamas pasinaudoti geriausiomis galimybėmis kovojant dėltikslo. Taip yra dėl to, kad jam nereikia kreipti dėmesio į sparną, norint išvengti rimtų lūžių. Kiekvienas, kuris dalyvavo rungtynėse, žino, kaip svarbu turėti stiprią psichiką ir pasitikėti savo aparatu.

Įprastai sparnas yra įrengtas su PPN ir PPNplus sistema, kuri jau žinoma iš sėkmingos „U-Turn“ didelių parduodamų modelių: plastikiniai strypai rūpinasi optimaliu vėdinimu, kuris ypač reikalingas daug dėmesio reikalaujantiems atakos kampams. „PASSION“ yra pirmasis sparnas iš „U-TURN“ su tiksliai apibrėžtu kontūru (HDP). „HDP – tai plastikiniais strypais sutvirtinti topseliai nuo 45 iki 80 proc. profilio gylio. Optimalus ilgis buvo ištirtas kompiuteriu, ištobulintas ir įrodytas mūsų testavimo pilotų“, – praneša Strobl.

Sistema puikiai atitinka „THRILLER 2k11“ išrastą aukšto slėgio kryžminių angų dizainą (angl. High Pressure Crossport Design (HPCD), kuris buvo optimizuotas tokiu būdu, kad kontroliuotų slėgį kamerose ir tarp jų ir kad THRILLER galėtų pasiekti niekada iki šiol nepasiektą dinamiškumą ir stabilumą. Ši technologija taip pat naudojama „Passion“. Šios optimizuotos kryžminės angos leidžia uždarytai kamerai, esančiai išoriniame sparno trečdalyje atkurti sparną po lužimo. Uždaryta kamera neleidžia oro srautui patekti į kamerą, todėl kamera yra vėdinama tik kryžminių angų. Pagal HPCD dabar galima kontroliuoti oro srautą nuostabiu „PASSION“ būdu. Tai leido mums įrengti uždaras kameras ten, kur jos yra veiksmingiausios, o ne ten, kur jos turėtų būti dėl šoninio vėdinimo priežasties. Skrydžio charakteristikas taip pat pagerina optimaliai išdėstytos uždaros kameros.

Didžiausio pasiekto greičio nevisada nepakanka, taip pat svarbu pasiekti ir gerą aukštį. Kaip pateikta šios specifikacijos lapo dalyje, „PASSION“ turi stabdžių surinkimo sistemą (angl. Brake Gathering System (BGS). Ši sistema sutrumpina užpakalinę briauną iki 36 cm. „Tai pakeičia sparno geometriją dėl  didesnio kupolo įtempimo“, – tvirtina Strobl. Be to, tai suteikia sparnui puikias kilimo savybes ir malonų oro srauto apdirbimą. Pakilimas ir antžeminė priežiūra yra labai paprasta su „PASSION“.

PASSION galime pasitikėti ne tik dėl saugumo, eksploatacinių savybių ir greičio, bet ir dėl patvarumo, -tai žada džiaugsmą bei pastovius ilgalaikius skrydžius. Dėl kai kurių ypatybių šis projektas tampa svarbus.
Naudojamos skirtingos medžiagos, pavyzdžiui, 40 g ir 36 g Nylon medžiaga viršutinei sparno dalyje ir medžiaga stipriai kraštų apdailai ir V-juostai (geresnė stabilumo technologija (angl. Improved Stability Technology IST). Optimali medžiaga yra sukerpama ir susiuvama naudojant išmaniąją sparnu sukirpimo sistemą (angl. Smart Sail Cut system). Tai reiškia, kad audinio gijos, prišaudymas ir sujungimo orientacija yra priklausoma nuo pasireiškiančios apkrovos krypties ir orientuota į reikiamą medžiagos įtempimo stiprumą.

Galiausiai „PASSION“ turi SBP sistemą. Šis sutrumpinimas reiškia „išmanioji apačios apsauga“ (angl. Smart Bottom Protection). Tai yra pusės mėnulio formos, 7,5 cm skersmens padarytas iš sunkios savaime lipnios 60 g/m² specialios medžiagos. Ši medžiaga buvo išrasta siekiant sumažinti nepatogumus dėl tiesioginių tvirtinimo taškų sparno apačioje ir sumažinti juostų įtempimą apatinėse sparno dalyse ir ties briaunomis. Tai užtikrina profilio tikslumą daugeliui metų. Ši sistema yra labai sėkminga „THRILLER“, kur apkrovos linijos tvirtinimo taškuose turi pasipriešinti ekstremaliai aukštoms apkrovoms.

„PASSION“  yra 5 dydžių: PASSION XS 60–85 kg, PASSION S 70–95 kg, PASSION SM iki 105 kg, PASSION M 90–115 kg ir didžiausia PASSION L 105–130 kg. Visi sparnai turi 63 kameras ir 6,85 proilgį. Maksimalus „PASSION L“ linijos ilgis yra 303 m.

 „PASSION“ parasparniuose su 3 eilių sistema ir naudojama 7 skirtingų stropų diametrai – negali būti geresnio optimizavimo tarp oro pasipriešinimo  bei stropų apkrovos. Varžybinės stropos yra LIROS LTC ir Edelrid U8000. E sant aramidiniam pluoštui, naudojama viena poliesterio mova vienoje kilpoje – linijos kontūro apsaugai(LLP). Vamzdžiai yra pagaminti iš 12 mm lenktyninės juostos, poliesterio dangos su aramidine šerdimi.



Daugiau informacijos:

  • Colours.pdf 
  • Manual_rev1.4.pdf
  • Surface_load.pdf
  • Technical_Data.pdf
  • Type_Testing_Certification_M
  • Testflights of the EN-Certification

 

  • Kontaktai
Svetainių kūrimas: "Virtualus pasaulis"