Villingen-Schwenningen. U-turn atneša kitą naujovę parasparniams : PPNplus Technologija aprūpina beprecedentį stabilumą ir pranokstantį kitus, pakilimą ir kokybišką skrydį. Kad būtų labiau specifinis, priekinis kraštas yra sustiprintas mažų sintetinių sutvirtinimų. Sintėtinės lazdelės yra įsiūtos i kraštus taip pat kaip per vidurį priekinės oro srauto įėjimo angos.
Sintetinės lazdelės yra istatytos parasparnio konstrukcijoje , kiek jie keičia taip vadinamą „nose-mylar“ pertvaru sienose. U-turn yra vienu žingsniu priekyje, siūdamas lazdeles tik per pertvaros atidarymą. Sintetinės lazdeles priekiniame krašte išlaiko stabilumą priekinio krašto, tuo būdu optimizuodamos vėjo srautą palei kraštą. Net su ekstremaliomis skridimo sąlygomis maža PPNplus sistema laiko priekinę briauną žymiai plačiau atidarytą . Vidinis spaudimas yra išlaikomas aiškiai ilgiau ir su tuo padidina sparno stabilumą.
Kadangi medžiaga nėra imli lenkimui, priekinis kraštas faktiškai išsaugo savo tikslią formą sparno gyvenimo trukmei jei yra prižiūrimas rūpestingai. Be to, tai taip pat garantuoja, kad U-turn parasparniai su PPNplus-technologija vis dar turės puikią pakilimo kokybę net po daug naudojimo metų. Ir jei lankelis iš tikrųjų sulūžta , ją galima lengvai pakeisti.
Po to kai atsisakėm Mylar sustiprinimo parasparniai tapo pastebimai lengvesni. Dėl svorio sumažinimo parasparniui, PPNplus-technologijos eina pirmoje vietoje.
|