Villingen-Schwenningen. Vėl pateikiame U-Turn GmbH techninę inovaciją. Su “Variable Brake Geometry” (Kintama Stabdžių Geometrija) stabdžių pritaikymas gali būti greit ir lengvai keičiamas. Sistema įmontuota į greitąjį parasparnį “Speedmaster” ir greit bus įrengta į U-Turn parasparnius ir aitvarų klasę.
U-Turn nauja inovatyvi sistema įgalina greitą ir lengvą stabdžių bruožų suderinimą ir tokiu būdu visų kitų parasparnio charakteristikų suderinimą. Nuo šiol įmanoma sumažinti stabdymo nuotolį be fiziškai mažinamo virvės ilgio. Ilgas stabdymo nuotolis reiškia, kad parasparnio stabdymas yra švelnesnis ir parasparnis juda lygiai. Su sutrumpintu stabdymo nuotoliu tai padaroma kur kas tiksliau. Patraukiant virvę švelniu būdu, švelnus posūkis galimas- kitu atveju smarkiai traukiant atsiranda intensyvus ir smigdantis judėjimas, kokius mėgsta patyrę pilotai.
Štai kaip tai veikia: pagrindinė stropa, kuri veda į tris atskiras stabdžių stropas yra įrengta su prisiuvimu šalia leidimosi taško ant kurio stropas gali būti pritvirtintas U-Hook (U kabliuku). Reikiamas stropas yra prisiūtas prie pagrindinės virvės tame taške, kur yra išsišakojimas. Atvirame statuse stabdymo geometrija yra efektyvi. Stabdymo atstumas yra sumažinamas, kai stropos yra prijungtas prie U-Hook (U-kabliuko). Likusi stropos dalis kaba žemyn kilpoje ir atsiranda traukimas per U-Hook (U-kabliuką). Toliau nuo išsišakojimo U-Hook yra prisiųtas prie virvės ir taip atsiranda išlyginimo bruožai.
Šis sprendimas be metalo panaudojimo turi daug privalumų, nes stabdymo virvė negali būti pozicijoje, kad virvė susilpnėtų: tampymai ir supimasis yra neįmanomi.
|