Aukšto slėgio kryžminių angų dizainas(High Pressure Crossport Design)
Kryžminės angos turi lemiamos svarbos kryžminei parasparnio ventiliacijai, nes tik sparnas su geru vidiniu slėgiu gali suformuoti (išpūsti) kupolą optimaliai. Su HPCD U-Turn kompanija sukūrė puikias sąlygas, kurios leido užtikrinti idealų vidinį slėgį kupole.
Per išplėstinius skraidymo testus mes įsitikinome, kad: 1. kupolo išsipūtimas ir tuo pačiu pradinio slėgio susidarymas gali būti ženkliai optimizuotas skirtingų kryžminių angų dėka. 2. Netyčinio susiskleidimo efektas terminėmis sąlygomis gali būti apribojamas ir kontroliuojamas. Tuo pačiu metu padidėja kontrolės komandų lygis, parasparnio atsakas tampa daug geresnis. Kad padarytų tinkamiausią kryžminę kupolo ventiliaciją, U-Turn naudoja skirtingų dydžių kryžmines angas ir skirtingas kryžmines sekcijas. Skirtingo lygio slėgis patenka į parasparnį. Sutinkamai su fizikiniais dėsniais jie vienas kitą kompensuoja.
Savitai diferencijuotos kryžminės angos turi du efektus: 1.Iš vienos pusės savaiminis išsileidimas dėl sumažėjusio oro srovės patekimo yra sutrukdomas (neleidžiama jam įvykti), iš kitos pusės iš naujo kupolo prisipūtimas vyksta padidėjus oro srovei. 2.Abu žingsniai yra svarbūs parasparnio stabilumui. Priklausomai nuo tikslingų paskaičiavimų yra sukurtos didesnės ir mažesnės angos ir jų forma varijuoja nuo apvalių iki ovalinių.
|